sobota, 7 czerwca 2014

15 - Pruszcz Gdański, czyli 9893tour ciąg dalszy.

strzelam gaciami ze sceny, jo

Wczorajszy wieczór po koncercie bardzo spokojny, cały spędzony w łóżku z laptopem. Nadrobione wszystkie ploteczki i newsy, już wiem co dzieje się w Polsce. 

Aktualnie jesteśmy w Pruszczu Gdańskim, gdzie dzisiaj mieliśmy kolejny koncert z trasy 9893tour. Rozwaliliśmy scenę i tym razem, a publiczność… frekwencja 100%, tysiące mordek śpiewających moje teksty piosenek, które kiedyś pisałem po nocach… Zostaje tylko podziękować. Organizacja koncertu kolejny raz idealna, więc dziękuję też całemu miastu Pruszcz Gdański, mam nadzieję, że jeszcze tu wrócę. 

Po koncercie wróciłem do hotelu, samo wejście sprawiło mi tyle wysiłku, co podczas całego koncertu. Kilkadziesiąt mordek pod drzwiami, a Ty jakoś musisz wejść do swojego pokoju. No to próbujesz na chama w kapturze, ale nic Ci to nie da, bo i tak cwaniaki Cie rozszarpią. Niby jest to niebezpieczne, ale bardzo śmieszne i pulsujące miłością do mojej osoby. Czy już mogę zacząć ocierać się sobą? Lol.
Tak czy siak dziękuję Wam za to, że nawet teraz leżąc w hotelowym łóżku, przez otwarte okno słyszę moje piosenki, które śpiewacie. Obsługa hotelowa tak troszeczke nie ogarnia co się dzieje, ale nie dziwie się, sam czasami tego nie pojmuje. Teraz strasznie się wszyscy poczuwają w swoją pracę, no bo mają co robić i jest to super widok. 

Dziś przed koncertem stwierdziliśmy, że chcemy jechać na plażę w Gdańsku. Wzięliśmy taksówkę i pojechaliśmy. Kupiliśmy gofry, po piwie i z hotelowymi ręcznikami smażyliśmy się na plaży, czasem wstając i wchodząc do zimnego, lecz wciąż dla mnie pięknego Bałtyku. Dla takiego chillu żyję i nim mogę się ocierać. Na plaży cały czas uciekałem przed Sarą, bo wrzuciłem ją do wody i nawet spokojnie przejść się nie mogłem. Ale tak czy siak było idealnie.

Teraz idę spać, trochę jestem zmęczony, a powietrze jest idealne do spania. Pogoda tym bardziej. Otwarte okno, cienka poszewka, wiatr we włosach - jutro chyba nie wstanę… 








26 komentarzy:

  1. Czekam na Grudziądz <3 only7days :*

    OdpowiedzUsuń
  2. boziu taki uighjvhvvhhk jest.....taak bardzo mi ci teraz brakuje :( kochaam...Opole czeka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawid co my robimy z obsługą hotelową.
    Kaptur nic Ci nie pomorze, Pamiętaj <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawid, co to za papieros w rączce:((

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Dawid! Zobaczysz na mojego bloga?
    Link:http://dawidkwiatkowskiofficialfanpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid ty jesteś taki kochany ;* twój blog i ty uzależniasz heheh ;) i dobrze <3 ładna koszula :* !!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah crazy xd. ty się tu opalasz, a ja muszę się trudzić i zmagać z tym cholerny gorącem, mam nadzieję, że chociaż w górach nie będzie takiej temperatury. słodkie zdjęcia, a najbardziej to z Sara :D
    mam nadzieję, że lubisz słowo słodki, bo wiesz niektórzy obrażają się za to słowo xd.
    hahaha majtki? seriously? crazy musiało być ;)
    yooolo xx
    PS: tak jestem automatem, nie wiedziałeś? xd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawiid widziałeś pudeło po pizzy na busie? Wrzosek przekazał Ci wafelki od Julek? Kotku musisz jutro wstać Ergo Arena czeka. <3 ;c DOTKNĄŁEŚ MÓJ TELEFON. NADAL NIE WIERZĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie mogłam być na koncercie ponieważ nie miałam dojazdu z nowego portu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracaj do Bydgoszczy. tęsknimy :<

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, ja nie zapomnę jak wpadłam z moją przyszłą bratową do wody, tylko przez naszą głupotę, jeden minus był taki, że ona na mnie upadła, ja 13 lat, ona 25 więc... Około dwóch lat temu to miałam 11. Masakra, a jeszcze wtedy było zimno, ponad 30 km do ciotki, więc siedź człowieku w mokrych ciuchach przez cały dzień :D
    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha misiek <3
    Czekam aż wreszcie wpadniesz w okolice Częstochowy, albo i do samej Częstochowy !
    Kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ♥♥♥ a tu kilka fot z koncertu - > http://schleich-kivi.blogspot.com/2014/06/jej.html :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże Dawid tak strasznie Ci dziękuję! Jak się do mnie na koncercie uśmiechałeś, pokiwałeś mi, później jeszcze wziąłeś moje okulary, podpisałeś mi się na telefonie... najlepszy dzień w życiu.. Pamiętasz mnie? To ja ta dziewczyna któa stała w pierwszym rzędzie cała zaryczana i ciągle krzyczałam 'Kocham Cię' 'jesteś moim całym światem' 'dziękuję za wszystko' mam nadzieję, że pamiętasz. Było najlepiej!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle byłeś genialny ♥ Dziękuję Ci za te wszystkie emocje, które były podczas koncertu. Mam nadzieję, że dzisiejszy będzie tak samo udany :3 Dziękuję za podpis na telefonie. Zabezpieczyłam go taśmą klejącą, żeby się nie zmazał ♥ ( Taki cwaniak ). Mam twoją wodę z koncertu, ile trudu było przy tym żeby ją złapać. Tak na przyszłość zakręcaj ją mocniej :)
    Dziękuję Ci za wspaniałe chwile, które będę wspominać przez długie lata. Ty mówisz, że cudownie było słuchać naszego wokalu, a ja Ci powiem, że gdy zobaczyłam ciebie w oknie to ciśnienie mi podskoczyło. Przy okazji mam nadzieje, że busik jest czysty, bo zrobiłyśmy małe myju myju, bo inaczej byś miał go całego w szmince... Mam nadzieję, że duży niebieski plakat Ci się podobał, włożyłyśmy z Kasią w niego wszystko co mogłyśmy :) Pamiętaj, że jesteś najlepszy ♥
    Do zobaczenia dziś w Ergo Arenie :3 :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej , bardzo cię lubię a właściwie kocham ! Jesteś moim idolem i wiesz mam do CieBie prośbę czy mógłbyś skomentować mi chociaż jeden post na blogu i go zaobserwować?? to dla mnie bardzo ważne . Kocham cię!!!!!!
    my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com pozdrawiam , ps: pewnie koncert był super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje, ze w nocy zauwazyles moje zdjecie! Czekalam z herbata, a nie dotarles hahaha;) Baw sie dobrze na koncercie, jak zawsze po prostu. Kocham mocno i pamietaj, ze bede do konca.. Trzymajta sie i odpoczywaj na plazy:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym tak ci pod oknem śpiewać <3
    Niestety nie mogłam byc , ale żałuję ;(
    Bardzo bym chciała <3
    Kc Dawideeeek <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj przydało Ci się trochę chillu <3 kocham Cię, dobrze żę jesteś happy, pozdrów Sarcię <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ile faneeek - no, no, no ;)
    tylko pozazdrościć ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. No no niezły koncert nie ma co , oby tak dalej :):*

    OdpowiedzUsuń
  23. i ten twój brzuszek <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem spoko muzyka, kiedyś trafiłem na jeden kawałek jak jeszcze nie znałem twórczości i mam go do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń