wtorek, 7 października 2014

tekst JAK TO


JAK TO?

Zaczarowani sobą ciągle wierzymy, 
że w głębi duszy mamy jeszcze siły,
aby ukryć, te niepotrzebną złość,
Coś innego dawno już chciał zrobić ktoś,
O dobre jutro właśnie jego proś
i razem, zastanówmy się
Będę obok jeszcze trochę dłużej,
tych samych błędów już nie powtórzę
nie mogę znowu stracić Cie,
Gorąca wiara pokazać chce,
że to wszystko dzięki niej, 
więc znów zastanówmy się


Jak to? Jak to mogło zdarzyć się?  Nabraliśmy siły by wszystko złe przegonić precz,
Jak to? Przecież miało być tak źle, nieposkładane z poskładanym nagle połączyło się,
Jak to? Jak to wszystko stało się? Z nienawiści do miłości, złu robimy wbrew,
Jak to? Powiedz mi jak to stało się, hej hej

Mocno za rękę trzymaj mnie,
Wiadomo, żeby móc - trzeba chcieć,
nie pozwól, za burtę wypaść nam,
Wytrzymamy to jeszcze chwilę
 całe życie jest przed nami, 
więc dużo granic razem możemy przejść

Jak to? Jak to mogło zdarzyć się?  Nabraliśmy siły by wszystko złe przegonić precz,
Jak to? Przecież miało być tak źle, nieposkładane z poskładanym nagle połączyło się,
Jak to? Jak to wszystko stało się? Z nienawiści do miłości, złu robimy wbrew,
Jak to? Powiedz mi jak to stało się, hej hej

Tylko z Tobą tańczyć chcę,
do ich braw,
Wszyscy inni pójdą w cień 
Chociaż raz!

Jak to? Jak to mogło zdarzyć się?  Nabraliśmy siły by wszystko złe przegonić precz,
Jak to? Przecież miało być tak źle, nieposkładane z poskładanym nagle połączyło się,
Jak to? Jak to wszystko stało się? Z nienawiści do miłości, złu robimy wbrew,
Jak to? Powiedz mi jak to stało się, hej hej

Jak to? Jak to mogło zdarzyć się?  Nabraliśmy siły by wszystko złe przegonić precz,
Jak to? Powiedz mi, jak to stało się?

tekst - ja

43 komentarze:

  1. Mega mi się podoba! Już się nie mogę doczekać POP&ROLL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej najlepiej stary:)! Czekam na plyte, narazie zadowalam sie tekstem i nazwa plyty hahhahah. Chce juz 19.11! Wiem, ze to bedzie sztooos. I pomyslec, ze rok temu tego wszystkiego nie bylo.. Jak to? Powiedz mi, jak to stało się? Trzymaj sie kochany:) btw wygralam m.in. twoj autograf od Garniera aaa jaram sie hah:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne <3 To się uczym :D #Jak_to_? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam się uczyć hahaha, no cóż najpierw idę na randkę z #JAKTO hahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst jest dobry, ale najmniej mi się podoba refren. Zgrany z melodią na pewno brzmi zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tekst thgfhthd czekam na linie melodyczną zrobioną przez ciebie. to jest piosenka na 3 płytę i jestem. Pamiętam pierwszą trasę BIEGNIJMY tour pamiętam jak w tedy bardzo płakałam i nie mogłam znaleźć miejsca w domu nie mogłam tam być z przyczyn materialnych :( Wzruszyłam sie czytając ten tekst. Tęsknie za tobą dawno cię nie widziałam tak bardzo mi zależy abym na cb popatrzała chociaż sekunde 1 jedyną jedyną bo ostatnim razem widziałam cię w nedzy na początku maja rzuciłam Ci balonika fioletowego i wgl byłam przy samej scenie trhgtfhdh i bawiółam się najlepiej,jak nigdy (?) ale po co ja to tu pisze
    .
    KOCHAM CIĘ TWOJA JEDYNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻEEEE coś pięknego :D aż sie :'( :'( :'( ze szczęścia że mogę sie już zacząć tego tekstu uczyć xD już nie mogę się doczekać aż dodasz teledysk :3 i będę mogła sie z Tobą na premierze albumu zobaczyć :* :* :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku świetny tekst <3 czekamy na piosenkę z melodią <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże! Cudo! Czekamy na Ciebie w Olsztynie. Mam nadzieję, że planując trasę nie zapomnicie o nas.. (❤o❤)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zrestzą jak każdy twój tekst ^^ Płock czeka

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest genialne! Pierwsza zwrotka taka prawdziwa♥ Już nie mogę się doczekać aż ją usłyszę :) jestem z Ciebie bardzo dumna! Tato XD
    Radomsko pozdrawia i czeka :((

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudowna <3 Jesteś NAJLEPSZY !! Włocławek czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste słowa , coś czuję , że ta płyta to będzie sztos ! ( Umiem już część piosenki < 3 )

    OdpowiedzUsuń
  14. sztos będzie <3 ale idealnie wszystko tak zgrane boże kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i życiowe! Czekam na linie melodyczną bo tak jakoś trudno uczyć się słów piosenki bez melodii ;c Czekam na premiere :) Trzymaj sie! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. boze <3 !! jeszcze tylko muzyczka kwiatek :** czekamy na teledysk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemasz xD Dawidziuuu Słuchaj w jakim mieście będzie Premiera #POP&ROLL bo chcę się dowiedzieć czy rodzice będą mogli mnie tam zawieź :3 ♥ Proszę napisz :* :* :* Seriooo :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Banalne, banalne i jeszcze raz banalne..
    Proszę powiedz mi , że to fejk ;ccc.
    Załamałam się ;/
    Stać cię na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy masz cichego wielbiciela na Facebooku? Nie wiesz tego? Czemu nie sprawdzisz? Nic prostszego! Wejdź w link www.xn--fejspodgldacz-qsb.pl/i,5215 i wszystko będzie jasne! :D Działa na tej samej zasadzie co podglądanie na NK! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiateek <3 To Twój tekst ?? <3 To powiem ci Dawidzie że przerosłeś moje oczekiwania <3 Kocham i czekam na koncert w Chełmie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  21. czy to przypadek ze na zajeciach artystycznych napisalam podobna piosenke? :)
    ŚWIETNA <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś czuję,że kroi się niezła płyta <3

    OdpowiedzUsuń
  23. najlepszy!!! :* i CUDOwny tekst <3
    beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu już nie odpowiadasz na komentarze?!? :( <3

    OdpowiedzUsuń
  25. mega! nie mogę się doczekać 3 płyty!
    dałam łapkę w górę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Tekst - MIAZGA TOTALNA, tak samo jak teledysk!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham te piosenke i tem kto przeciw. ZaBiĆ Go

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna piosenka ze znakomitym tekstem! Gratuluję! <3

    OdpowiedzUsuń