czwartek, 7 sierpnia 2014

31 - hera koka hasz lsd



Jak wiecie, jestem na obozach fanowskich w Krynicy Zdrój. Za mną już w sumie kolejny dzień z drugim turnusem.

Wczoraj chodziłem po pokojach i "sprawdzałem czystość" robiąc sobie z uczestnikami zdjęcia i rozdając autografy. Mieliśmy też wykłady z obozem rockowym. Wiedziałem, że ludzie, którzy należą do tego obozu, sceptycznie będą podchodzili do całej tej otoczki wokół mnie jeśli chodzi o obóz fanowski. Wiedziałem też jakie stereotypy i jakie argumenty latają nad ich głowami i właśnie dlatego chciałem się z nimi spotkać - by rozdmuchać te bzdury. No i udało się, zaczęliśmy opowiadać jak to jest naprawdę u nas (u mnie, mojej agencji, wytwórni i w zespole), pokazaliśmy, że nie tylko biegam (oooouooouooo uooouooo), lecz na koncertach raczej jest to cięższa muzyka i wystarczyła godzina - wszyscy chyba przekonani :) Rozmawialiśmy też o moich fanach, a raczej skupiliśmy się na fankach. Utwierdziłem ich w przekonaniu, że to właśnie one/Wy są/jesteście większymi hejterami niż oni sami. To nie na ich koncerty trzeba domawiać dodatkową ochronę czy karetki…  Jak to powiedział Patryk Kumór - to pewnego rodzaju subkultura. Skończyło się tym, że poznałem naprawdę fajnych ludzi, usłyszałem od nich pełno miłych słów i poszliśmy razem wszamać coś na kolacje, co wcześniej… nie miało prawa się zdarzyć :) Teraz już nawet planujemy zrobić fajne Jam Session, mam nadzieję, że jakoś znajdę czas - no bo wiadomo, skupiony na obozach jestem na doniczkach
Łapcie fote:

Dzisiaj razem z Kwiatami (tak nazywami mój obóz fanowski mimo tego, że wolę nazwę doniczki) mieliśmy sesje w stylu lat 20stych, ja jako gangster z zaczesanymi włosami do tyłu… chyba już boję się efektów! Mnóstwo frajdy, byłem ważniakiem, dziewczyny przybierały różne pozy i miny… moja w sumie się nie zmieniała, całe szczęście, bo dobrym modelem chyba nie jestem. 

Pogoda niestety się zepsuła, juz od jakichś kilku godzin pada deszcz - nie przeszkodziło to w szybkim wypadzie na oscypka z Wrzoskiem, jednakże szybko wróciliśmy, bo chciałem coś dla Was napisać. Zaraz zbieram się na quiz do Kwiatów - zobaczymy jak dobrze znają mnie, moje ulubione rzeczy, rodzinę i muzykę. 

Już jutro z rana pakujemy się z zespołem i całą resztą do busa i lecimy do Sosnowca na Eskalator! :) Widzę Was w pierwszych rzędach ze zdrowym, głośnym głosem… pamiętajcie, że to, czego oczekuję od Was na koncertach to wielkiej, zdrowej zabawy i zdartych gardeł. To koncert, nie przedszkole, jasne? :) 

Kończę, lecę do wszystkich - ale powiedźcie mi jeszcze co sądzicie o teledysku do Hery, koki i haszu? No i LSD? :) Jeśli jeszcze nie widzieliście, łapajta

https://www.youtube.com/watch?v=52nhqEMYE5c


Na teledysk Karoliny Czarneckiej pieniądze zostały zebrane przez… jej własnych fanów! Czy to niesamowite? Jednak… sam teledysk wygląda moim okiem budżetowo i nie wiem, gdzie zostały wciśnięte te kilka tysięcy złotych. Oświetlenie, charakteryzacja, aktorzy/statyści i wypożyczony mikrofon (albo i własny) - 8 tysięcy? Nieeee, myślę, że Karolina nie wykorzystała całej forsy i mam nadzieję, a raczej jestem pewien, że zrobi to jeśli chodzi o nadchodzącą płytę czy single. Ja osobiście trzymam kciuki.

Trzymajcie się i do zobaczenia jutro w Sosnowcu, pojutrze w Głogowie i Polkowicach a popojutrze w Zabrzu. See ya! :)













49 komentarzy:

  1. kurwa mać, chce tam do ciebie,
    widzimy sie jutro czołowniku! :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju bardzo chciała bym tam być :c
    zaobserwujesz lub skomentujesz proszę <3 <3 <3!
    http://r-marti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale fajnie macie na tym obozie!! :( ♥
    Miłego wieczoru! Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym tam być. Przyjedź do Braniewa, Olsztyna lub Lidzbarka Warmińskiego... Proszę ;* Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha Dawisku ładne czoło haha a to ze zdartymi gardłami to od tych metali chyba wziołeś???

    OdpowiedzUsuń
  6. ale macie tam fajnie. dlaczego mnie tam nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  7. po każdym twoim koncercie mam zdarte gardło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka teledysk Karoliny niewiele różni się od występu na żywo, w sensie wizualnym (w 'głosowy nie wnikam ;p bo ja się nie znaju ;p). Tak jak zauważyłeś Ty, dodatkowo kilku statystów, światło itd. chociaż sama piosenka jest mega "fajna", jeśli można tak o niej powiedzieć, Karola- dobra z niej aktorka :) co do mocniejszych dźwięków na koncertach to zawsze jaram się tym; "https://www.youtube.com/watch?v=j1VxJMmXLs0 dobry moment: 30:38- do 32:00, a właściwie 31:06 do 32:00 polecam ;p" - to post z mojego fb ;p Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zawitać na Twój koncert, żeby to właśnie usłyszeć na żywo, bo muza grana na żywo ma inną moc :) dobra, nara szpara :) pozdro Młody :) buuuuzzziaaal

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ty i ta twoja torebeczka przez ramie xD hahha <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym tam chciała być :'(
    Będzie coś jeszcze organizowane w ferie, albo następne wakacje?

    sabrinka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzimy się w Płocku , kochanie :* Na jakiej stronie mogę kupić twoje bilety ? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam świadomość tego, że starasz się czytać wszystkie komentarze, albo czytasz jeżeli nie jest ich tak dużo.
    Więc może mi się poszczęści:
    Nie byłam na ani jednym twoim koncercie, ale pojechałam na obóz fanowski. Pierwszy turnus. Trochę przykro, że byłeś tak krótko, ale rozumiem - obowiązki. Wtedy Cię tak naprawdę poznałam, pierwszy raz widziałam na żywo. Sęk w tym, że nie poznałam cię od strony sceny, kiedy jesteś piosenkarzem i wszystkie fanki się na ciebie rzucają. Dla mnie byłeś kolegą, takim poznanym na obozie, albo po prostu zwykłym kadrowiczem, który z nami się bawił i rozmawiał. Tak Cię traktowałam.
    Chciałam Ci to powiedzieć, a raczej zapytać, czy mogłabym z tobą pogadać. Na przykład na facebooku. Ale nie, że "O Boże! Rozmawiasz ze mną! Kocham Cię! Jesteś całym moim światem!", a jak kolega z koleżanką. Nie udało mi się niestety.
    Chciałabym Cię zapytać, czy istnieje możliwość porozmawiania z tobą? Tak na luzie. To jedno z moich marzeń :) Jesteś dla mnie autorytetem. Jeżeli nie masz czasu na takie rozmowy, czy inne takie, to odpisz tutaj po prostu, że nie. Zrozumiem. Ale nie olewaj mnie. To przykre. Nie udawaj, że nie przeczytałeś tego :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że byłaś z nami na obozie. Musisz poznać mnie też od strony koncertowej, bo To chyba największa część mojego życia… nie możesz wpaść na któryś z koncertów?

      Usuń
    2. Nikt nie powiedział, że nigdy nie będę na twoim koncercie. Jeżeli będzie gdzieś w okolicy to nie widzę problemu, żeby przyjechać, więc to raczej problem nie jest ;)
      Aczkolwiek nie odpowiedziałeś na moje pytanie... Prosto z mostu. Tak, czy nie?

      Usuń
  14. Weź wkońcu przyjedź do Łosic <3 Pomyśl nad tym proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Na takim obozie musi być zajebiście <3 Czekam na nasze spotkanie które mam nadzieję odbędzie się nie w tak bardzo dalekiej przyszłości <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatuszku, będziesz w Olkuszu ? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. teledysk oki tylko ci ludzie jakby opętani XDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiat ona podobno chciala 8tys, ale fani uzbierali 30tys. Tak gdzies czytalam, ale tez nie wydaje mi sie, ze tyle na to wydala. Choc nie orientuje sie zbytnio w kosztach takiego teledysku. Poza tym, laduje mi sie twoj blog i spboe nuce hera koka hasz lsd hahha bo ogladalam teledysk dzisiaj, wchodze na bloga i tytul przewodni taki sam hahaha myslimy o tym samym. Caly dzien to spiewam:D Ahh obozy.. Kiedys moze pojade, wszyscy pisza o jakis zimowych.. Bedzie cos takiego? Biore deske i jedziem w gory hahahh beda GLEBY KWIATKOWSKIEGO NA SNIEGU hahaha ;)) a wlasnie, bedziesz mial gdzies koncert nad morzem teraz? Bo jade na wakacje eh;/ Glogow tak blisko domu, a mnie noe bedzie, bajka po prostu. No to ten, trzymajta sie modelu i czekam na plyte, empiki znowu rozwalone beda. Epidemia Doniczek hahahah;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Btw teraz bez tej grzywy masz wieksze czoło od Sary hhahahah. Wydalo sie ziomek:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Tobie Dawid wierzę, że marzenia się spełniają. Wierzę, że moje marzenie także się spełni. Gdy miałam 7 lat zaśpiewałam na występie w przedszkolu. Niby nic, ale już wtedy wiedziałam, że ja chcę to robić. W pierwszej klasie podstawówki umiałam grać ponad 20 piosenek na dzwonkach chromatycznych. W drugiej klasie śpiewałam nawet psalm na swojej Komunii. Później zapisałam się na kółko muzyczne i grałam na gitarze. Ogólnie w podstawówce brałam udział w różnych konkursach. Pamiętam, że zdobyłam kilka razy 1 miejsce w konkursach muzycznych. W podstawówce ogólnie pochłonęła mnie muzyka w 100%. Wszyscy mówili, że ładnie śpiewam. Koledzy i koleżanki, a nawet nauczyciele. Do teraz muzyka jest moją pasją i moim życiowym marzeniem jest koncertowanie i śpiewanie dla innych. Kocham to robić i już od maleńkiego śpiewałam i czułam, że chcę to robić i będę rozwijać swoją pasję i miłość do muzyki. Marzę o tym, żeby osiągnąć taki sukces jak Ty. Jesteś moim motywatorem, który pomaga mi iść dalej i spełniać marzenia. Dziękuję Ci za to z całego serca, że byłeś, jesteś i zawsze będziesz. Jeżeli mi odpiszesz będę miała jeszcze większą motywację, bo będę miała pewność, że mój idol mnie wspiera i chce żebym robiła to co kocham. Mam nadzieję, że kiedyś będzie jeszcze okacja, kiedy zaśpiewamy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahhh... Hera Koka Hasz LSD :D Przypomniałeś mi jak słucham tego godzinami i tańczyłam Jak Karolina ;pp ...
    2 Turnus Się Zaczął c: Nie Ma Mnie Na Nim, ale życzę dobrej zabawy uczestnikom i tobie Dawid, Siły Na Koncertach :)
    Elbląg Cię Zaprasza <333 ! Wtedy Nikt Z Nas Nie Będzie Miał Gardeł ;) !! Dużo Osób Czeeka Tam Na Koncert :PP :')
    I Nie Mów Mi Tu Że Jesteś Złym Modelem :'D , Ty Jesteś W Wszystkim NAJLEPSZY :3 !!! Czekam Na Kolejne Wpisy , Posty na fejsie itp. ^.^ , Pozdrawiaaam ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawid, przypomniałeś że marzenia się spełnia, jesteś najlepszym idolem na świecie.
    WIDZIMY SIĘ 31.08. w M1 w Markach!!! BEDZIE MOC

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejkuu tak bym chciała pojechać na te koncerty do Głogowa i Polkowic, ale oczywiście z moim szczęścien akurat jade w ten sam dzien na kolonie �� Chłopie planuj kolejne koncerty w Lubinie ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne zdjęcia, Dawid wpijaj do Lubina jeszcze! :D

      Zaobserwuj!!!!!! :)))))
      http://batmanowy-blog.blogspot.com/

      Usuń
  24. Zazdroszcze obozowiczom, może kiedyś mi się uda.
    Ale wiem jak na razie że widzimy się w październiku w SOPOCIEEEEEEEEE <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejeje, byłam w Sosnowcu. Dziękuję <3 Za wszystkie piosenki, autografy, dziękuję, że jesteś <3 !!! Kiedy przyjedziesz do Zawiercia? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że założyłeś bloga :)
    zapraszam do mnie może nawiążemy jakiś rodzaj współpracy? jestem bardzo otwarta na promowanie młodych artystów
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Do zobaczenia 16 w Chmielnikach :3

    OdpowiedzUsuń
  28. jak widzę to bawisz się na obozie rozśmiało mnie to zdanie
    Dzisiaj razem z Kwiatami (tak nazywami mój obóz fanowski mimo tego, że wolę nazwę doniczki) hahaha wolisz mówić doniczki nawet racja ba sam jesteś kwiatem a fanki są doniczkami :D baw się dobrze Słodziaku <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgodzę się teledysk ciekawy! Kiedy premiera płyty? Nie mogę się doczekać :-) Sorry, że się reklamuję, ale niestety muszę :-). Serdecznie zapraszam was i Ciebie Kwiacie również do odwiedzenia i obserwowania mojego bloga http://bravomodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wczoraj w Zabrzu było najlepiej, pierwszy raz widziałam Cię na żywo i dałeś z siebie wszystko.
    To, że nie umiem mówić, to taki mały szczegół, uhh moje gardło :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i barddzooo dobrze! tego oczekuję na koncertach…
      Super, że byłaś.

      Usuń
  31. Mogłabym za rok pojechać na taki obóz?
    Wczoraj Zabrze, czad! am zdarte gardło, bolą mnie nogi i ręce, ale opłacało się. Widziałam Ciebie po raz pierwszy i nie ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna notka! ♥ boże,Dawid kocham Cię <3 Jesteś moim całym światem *u*

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję Ci za dzisiaj <3 .

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha super Dawid! :D

    olcia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś najlepszy Dawid.Nauczyłeś mnie że trzeba spełniać marzenia, i spełniłem jedno dzięki tobie.A miedzy innymi zobaczyłem cię pierwszy raz w Lubinie.Jestem twoim fanem już 4 lata i myślę że zostanę nim jak najdłużej! :) Fajnie by było jak byś to przeczytał i bym spełnił 2 marzenie! :) + Nie przejmuj się fejtami, bo by kochamy cię takim jakim jesteś, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu jak fajnie. Jesteś jednym z tych nie wielu chłopaków którzy są fanami Kwiata. <3

      Usuń
  36. Kocham Cię Dawid i Was Moje Donniczki ;*
    Oscypek<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, Dawid czy masz zamiar w najbliższym czasie wpaść do Gliwic ? A jeśli nie to kiedy ?
    Błagam odpisz. Twoja doniczka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawid Kwiatkowski osiągnął wynik 120 w teście IQ
    Sprawdź swój wynik i porównaj go z Dawidem Kwiatkowskim
    Zobacz na ile jesteś do niego podobna

    http://tnij.org/fdefjgt

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe nie no Dawid na facebooku zadaję Ci bez przerwy to pytanie no ale ty nie odpisujesz :D No to więc jaki jest twój wymarzony prezent od fanki ? Bardzo bym chciała to wiedzieć. A może je spełnię. Odpisz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń